Časté dotazy plisé

Otázky a odpovědi formuluje: Pavla MariskováOtázky a odpovědi formuluje: Pavla Marisková

Pokud zde nenajdete odpovědi, které hledáte, neváhejte nás, prosím, kontaktovat.

Jaká je dodací lhůta na plissé?

Plisé dodáváme v termínu 10 14 dní. Pokud si přejete dodávku i s montáží bude Vám nainstalováno do tří týdnů.

Jaká je záruka?

Záruku na plisé poskytujeme 24 měsíců.

Je možné u Vás koupit normované velikosti plisé?

Bohužel ne. Každé plisé je vyráběno přesně na míru. Takto Vám zaručíme vždy přesně pasující plisé ve vybrané barvě. Stačí udat rozměry v mm nebo si objednat našeho technika na odborné zaměření.

Jak postupovat pokud chci plisé objednat?

Stačí zavolat na naše telefonní číslo, sdělit nám Vaše jméno, adresu a telefon. Do 3 dnů Vás po telefonické dohodě navštíví náš montér, který zaměří potřebné rozměry a sepíše s Vámi objednávku. Do 3 týdnů budete mít plissé na svých oknech. Platební podmínky – záloha 50% v hotovosti při sepsání objednávky, doplatek v hotovosti při převzetí.

Z jakých materiálů je plisé vyrobeno?

Plisé je vyrobeno ze 100% polyesteru v mnoha barevných odstínech.

Jak se plisé udržuje? Lze ho prát?

Některé typy látek lze vyprat na 30°C a běžnou údržbou je vysání vysavačem s nástavcem na čalouněný nábytek.

Jaké typy plisé nabízíte?

Nabízíme plisé pohybující se ve vodících lankách či s pevným horním profilem a ovládačí šňůrkou. Látky používané na plisé jsou v nepřeberném množství, v různých odstínech, s různými motivy, mohou mít reflexní vrstvu, která nepropouští světlo.

Nabízíte plisé i velkoodběratelům?

V současné době bohužel ne.

Co dělat v případě závady na plisé?

Pokud plisé dodávala naše firma, obraťte se na nás telefonicky a my zajistíme opravu. Nebo doneste poškozenou žaluzii plisé k nám na prodejnu.